logo
میهمان عزیز خوش آمدید! برای بهره‌مندی از تمام امکانات لطفا وارد حساب کاربری خود شوید ورود یا ثبت نام.

اطلاع رسانی

Icon
Error

گزینه ها
مشاهده آخرین ارسال مشاهده آخرین ارسال خوانده نشده
mohammad sheikhi  
#1 ارسال شده : 1396/05/07 09:17:09 ق.ظ
mohammad sheikhi

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 1396/02/09
ارسالها: 54
مکان: tehran

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
منظور از اخطارهای سلسله مراتبی در نرم افزار بینا چیست؟
اسپانسر
Dana Desk Software Bina & Dana New Version
mehrzadadlo  
#2 ارسال شده : 1396/05/07 09:21:55 ق.ظ
mehrzadadlo

رتبه: Administration

گروه ها: Moderator, Administrators, Registered
تاریخ عضویت: 1396/02/03
ارسالها: 74
ایران (جمهوری اسلامی)
مکان: Tehran

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
منظور از اخطارهای سلسله مراتبی در نرم افزار بینا چیست؟

ارسال اخطار به صورت سلسله مراتبی این امکان را فراهم می‌آورد تا با توجه به سلسله مراتبی که در سازمان‌ها وجود دارد و یا سلسله مراتبی که مدنظر کاربر نرم افزار بینا می‌باشد ارسال اخطار صورت گیرد. لذا چنانچه اختلالی در شبکه رخ دهد، پیغام‌های اخطار با توجه به تنظیمات صورت گرفته به ترتیب برای سطوح تعریف شده ارسال می‌شود.

تعریف اخطارهای سلسله مراتبی

در ارسال اخطار سلسله مراتبی تعیین می‌کنید که بعد از چند ثانیه در صورت عدم بازگشت مانیتور به حالت نرمال اخطار برای شخص دوم و یا شخص سوم ارسال شود .در این روش، ارسال اخطار به این صورت انجام می‌شود که اخطار سطح دوم x ثانیه پس از سطح اول و در صورت عدم بازگشت مانیتور به حالت نرمال ارسال خواهد گردید و اخطار سطح سوم نیز x ثانیه پس از سطح دوم و در صورت عدم بازگشت مانیتور به حالت نرمال ارسال خواهد گردید.
به عبارت دیگر در صورتی که قبل از گذشت زمان تعیین شده برای سطوح دوم و سوم وضعیت مانیتور نرمال شود، اخطار برای سطوح بالاتر ارسال نخواهد شد و در صورتی که در هر سطح مانیتور نرمال شود، اخطار به سطح بعدی ارسال نخواهد شد .این بازه‌های زمانی را می‌توان با ورود به منوی راهبری در صفحه "ایجاد پروفایل اخطار" به طور جداگانه برای هر پروفایل اخطار از مقدار پیش فرض به مقدار دلخواه تغییر داد.

send-Notification-level.png


تعریف سطح ارسال اخطار هنگام تعریف انواع اخطارها

در صفحه "ایجاد پروفایل اخطار" در قسمت "اخطار جدید" هنگام تعریف هر کدام از روش‌های ارسال اخطار می‌توان سطح ارسال اخطار را برای شخص/ سیستم موردنظر مشخص کرد. به عنوان مثال در تصویر زیر سطح شماره دوم جهت ارسال پیامک به کارشناس مربوطه تعریف شده است.

create-New-Notification.png

انتخاب نوع ارسال اخطار


level-of-notification.png

مشخص کردن سطح موردنظر


نکته: در ارسال اخطار سلسله مراتبی مدت زمان تاخیر جهت ارسال اخطار به سطوح بعدی حداقل 300 ثانیه است.

ویرایش شد بوسیله کاربر 1396/05/07 09:26:18 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

کاربرانی که در حال مشاهده انجمن هستند
رفتن به انجمن  
شما نمی توانید مطلب جدید در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید برای مطالب ارسالی پاسخ ارسال کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را حذف کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در مطلب ارسالی خود نظرسنجی ایجاد کنید
شما نمی توانید در این انجمن نظر دهید

Privacy Policy | ایجاد شده توسط YAF.NET 2.24.20 | YAF.NET © 2003-2020, Yet Another Forum.NET
این صفحه در مدت زمان 0.132 ثانیه ایجاد شد.